Otevřené řízení nadlimitní

"Sacotlaková kanalizační cisterna“

Předmětem této zakázky je dodávka sacotlakového cisternového vozu pro zajištění možného čištění kanalizačních tras. Cisternový vůz musí být určen k provozu jak po pozemních komunikacích, tak i v terénu.

Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího účastníka 9 253 000,- Kč bez DPH.

Zadávací řízení bylo administrováno v únoru až červnu 2020.

Zadavatel: VAK Trutnov

 

 

 

Plně elektrický vstřikovací lis

Předmětem této veřejné zakázky je nákup plně elektrického vstřikovacího lisu.

Předpokládané náklady 7 800 000,- Kč bez DPH.

Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího účastníka 5 560 000,- Kč bez DPH.

Projekt byl spolufinancován ze zdrojů Ministerstva průmyslu a obchodu prostřednictvím Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost, Úspory energie, III. výzva Registrační číslo projektu: CZ.01.3.10/0.0/0.0/17_101/0014079.


Zadávací řízení bylo administrováno od listopadu 2018 do února 2019.

STILMATs.r.o.

 

 

 

„Elektronizace agend Městského úřadu Hlinsko"

Část 1: Dodávka a zavedení elektronizovaných agend je specifikovaných zadávací dokumentací. Jedná se o následující agendy:

•              Usnesení Rady, Zastupitelstva a jejich poradních orgánů

•              Elektronické formuláře

•              Portál občana

•              Místní poplatky

•              Docházková a mzdová agenda

•              Městská policie

Předmětem plnění jsou i služby k zajištění celkového životního cyklu informačního systému v prostředí zadavatele v podobě služeb technické podpory a rozvoje informačního systému.

Součástí předmětu plnění jsou dále služby a práce dodavatele s dodávkou přímo související a nezbytné k řádnému uvedení předmětu plnění do provozu.

Část 2: Předmětem plnění je dodávka zařízení spočívající v elektronické úřední desce a její instalace do prostředí zadavatele.

Předpokládaná cena: do 7 640 948,- Kč

Celková konečná cena zakázky 7 283 354,- Kč

Zakázka byla administrována v období květen 2018 - srpen 2018

Zadavatel: Město Hlinsko

 

 

 

„Revitalizace Žehuňského rybníka"- odvoz a likvidace sedimentu

Předmětem této veřejné zakázky je likvidace cca 500 tis. m3 sedimentu získaného odbahněním Žehuňského rybníka - největšího rybníka Středočeského kraje a devátého největšího v České republice. Vytěžený sediment bude ukládán do odvodňovacích lagun (do výšky až 6 m), kde dojde k jeho postupnému odvodnění; zadavatel vybuduje mezideponie ve dvou lokalitách. Kvalita sedimentu bude průběžně prověřována.

Předpokládané náklady 110 000 000,- Kč bez DPH.

Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího účastníka 53 986 383,- Kč bez DPH.

Projekt byl spolufinancován Evropskou unií, prostřednictvím Operačního programu životní prostředí.


Zadávací řízení bylo administrováno v období duben-srpen 2017.

Zadavatel: Kinsky dal Borgo

Dodávka celotělového víceřezného spirálního CT pro Městskou nemocnici, a.s. Dvůr Králové nad Labem - výběr dodavatele

Objem prací cca 9,6 milionů Kč

Termín září 2008                                                                              Investor: Městská nemocnice, a.s.

Kontaktní osoba: Ing. Miroslav Vávra, CSc.

telefon: 499 621 571

 

Dodávka interiéru společenského centra Trutnova - výběr dodavatele

Objem prací cca 8 milionů Kč

Termín leden 2010 - květen 2010                                                                             Investor: Město Trutnov

Kontaktní osoba: Mgr. Ivan Adamec

telefon: 499 803 371

 

Sportovní areál Bavlna v Hradci Králové - výběr zhotovitele

Objem prací cca 130 milionů Kč

Termín červen 2010 - září 2010                                                      Investor: Statutární město Hradec Králové

Kontaktní osoba: Ing. Otakar Divíšek

telefon: Ing. Valentýn Avramov 731 131 161

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace