„Státní zámek Náchod - vzorová obnova zámeckého kopce“
projekt je spolufinancován Ministerstvem kultury České republiky
Předmětem této zakázky je obnova zámeckého kopce včetně zajištění komplexního záchranného archeologického výzkumu území, krajinářské úpravy zámeckého kopce, zejména úprava vegetace, obnova čestní sítě včetně obnovy historického schodiště a výstavby nového, obnova vyhlídek, návrh nového parkového nábytku, osvětlení, zajištění stability svahů, hospodaření s dešťovou vodou v rámci řešeného území.
Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího účastníka 139 598 940,14 Kč bez DPH.
Zadávací řízení bylo administrováno v lednu 2020 až červnu 2020.
NPÚ, Územní památková správa na Sychrově
„Dodávka IT infrastruktury pro Město Hlinsko"
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka zařízení v podobě serverů, datového úložiště, síťové sondy, rozšíření serverů a switchů a licencí software včetně příslušenství.
Součástí předmětu plnění jsou dále služby a práce prodávajícího se zařízeními přímo související a nezbytné k řádnému uvedení předmětu plnění do provozu. Jedná se zejména o montáž, oživení, dodávku dokumentace, dodávku licencí a zaškolení administrátorů.
Součástí předmětu plnění je dále i závazek prodávajícího zajistit a poskytovat k vybranému software technickou podporu ze strany výrobce software na 5 let. Předmětem plnění je i poskytování služeb technické podpory dodaných technologií ze strany jejich dodavatele po dobu 5 let.
Předpokládaná cena: do 4 696194,- Kč
Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího účastníka 4 425 000,- Kč
Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky zadávanou v otevřeném řízení dle ust. § 52 zákona v podlimitním režimu a současně v souladu s pravidly IROP.
Dodávka, která je předmětem plnění této veřejné zakázky bude spolufinancována z Integrovaného regionálního operačního programu z Výzvy číslo 28.
Název projektu: Modernizace a zvýšení dostupnosti IS pro výkon veřejné správy Města Hlinská Číslo projektu: CZ. 06.3.05/0.0/0.0/16_044/0004404
Zakázka byla administrována v období březen 2018 - červenec 2018
Investor: Město Hlinsko
FC Nasavrky – rekonstrukce fotbalového hřiště
projektu spolufinancovaného ze zdrojů MŠMT – Podpora materiálně technické základny sportu – program č. 133510
Předmětem této veřejné zakázky jsou stavební úpravy nevyhovujícího stávajícího objektu tribuny se zázemím, rekonstrukce fotbalového hřiště a rekonstrukce tréninkového hřiště. Realizací vznikne hygienické zázemí hráčů, návštěvníků a rozhodčích, nové prostory šaten, klubovna, technická místnost, sklad, kantýna a zastřešená tribuna. Bude zrekonstruováno fotbalové hřiště s travnatým povrchem a tréninkové hřiště v povrchové úpravě UTG III.
Předpokládané investiční náklady 15 700 000,- Kč bez DPH.
Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího uchazeče 15 534 537,- Kč bez DPH.
Otevřené podlimitní řízení bylo administrováno v období duben – září 2016.
Investor: FC Nasavrky, z.s.
„FC Olympia Hradec Králové, stavební úpravy šatnového objektu“
projektu financovaného ze zdrojů veřejných rozpočtů a státních fondů ČR.
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v provedení dvou přístaveb a nástavby středové části objektu. Přístavby jsou řešeny jako jednopodlažní nepodsklepené, se zastřešením sedlovou střechou. Realizací dojde k rozšíření stávajících šaten pro hráče, výstavbě zázemí pro rozhodčí a delegáty, výstavbě nového sociálního zázemí pro návštěvníky, výstavbě nových areálových rozvodů vodovodu, splaškové kanalizace a dešťové kanalizace včetně vsakovací galerie.
Předpokládané investiční náklady 18 000 000,- Kč bez DPH.
Nabídková a smluvní cena nejvhodnějšího uchazeče 17 779 104,65 Kč bez DPH.
Otevřené podlimitní řízení bylo administrováno v období prosinec 2015 – květen 2016.
Zadavatel: FC Olympia Hradec Králové z.s.
Výstavba parkoviště pro 210 aut výstavbu obslužného objektu parkoviště v Černém Dole - výběr zhotovitele
Objem prací 15 milionů Kč + 12 milionů Kč
Termín březen 2006 - květen 2007 Investor: Obec Černý Důl
Kontaktní osoba: Ing. Zdeněk Kraus
telefon: 499 435 164
Technické zasněžení sjezdovek Hnědý vrch v Peci pod Sněžkou - výběr zhotovitele
Objem prací 75 milionů Kč
Termín květen 2007 - červenec 2007 Investor: Ski Pec, a.s. Kontaktní osoba: František Vambera
telefon: 602 212 515
Sobotka - Osek: Kanalizace a čistírna odpadních vod - 1.etapa - výběr zhotovitele
Objem prací 55 milionů Kč
Termín červenec 2007 - září 2007 Investor: VODA CZ
Kontaktní osoba: Ing. Jan Švorčík
telefon: 491 471 991
Sobotka - Osek: Kanalizace a čistírna odpadních vod - 2. etapa - výběr zhotovitele
Objem prací 36 milionů Kč
Termín listopad 2007 - prosinec 2007 Investor: VODA CZ
Kontaktní osoba: Ing. Jan Švorčík
telefon: 491 471 991
Oprava čerpací stanice - vodní zdroj Bukovka - výběr zhotovitele
Objem prací cca 25 milionů Kč
Termín leden 2008 - únor 2008 Investor: Obec Bukovka
Kontaktní osoba: Martin Neuwirth
telefon: 466 942 382
Areál Technických služeb v Textilní ulici - Jičín - I. etapa - výběr zhotovitele
Objem prací 53 milionů Kč
Termín březen 2008 - červen 2008 Investor: Město Jičín
Kontaktní osoba: Ing. Jan Zachoval
telefon: 493 545 111
viz reference TDI
Kanalizace a ČOV obce Chvojenec - 2. stavba - výběr zhotovitele
Objem prací cca 30 milionů Kč
Termín březen 2008 - květen 2008 Investor: Obec Chvojenec
Kontaktní osoba: Jaroslava Píšová
telefon: 466 989 186
Obnova městské památkové rezervace - Jičín - výběr zhotovitele
Objem prací 61 milionů Kč
Termín červen 2008 - srpen 2008 Investor: Město Jičín
Kontaktní osoba: Ing. Jan Zachoval
telefon: 493 545 111
viz reference TDI
Centrum integrovaných služeb pro obec Stěžery - výběr zhotovitele
Objem prací cca 23 milionů Kč
Termín leden 2009 - květen 2009 Investor: Obec Stěžery
Kontaktní osoba: Svatopluk Kněžour
telefon: 495 453 221
Stavební úpravy obecního domu č.p. 102 ve Velkém Poříčí - výběr zhotovitele
Objem prací cca 53 milionů Kč
Termín únor 2009 - květen 2009 Investor: Městys Velké Poříčí
Kontaktní osoba: Josef Král
telefon: 491 483 739
Regionální institut ambulantních psychosociálních služeb, Procházkova 818, Trutnov investor Sdružení ozdravoven a léčeben okresu Trutnov - výběr zhotovitele
Objem prací cca 65 milionů Kč
Termín červen 2009 - srpen 2009 Zadavatel: Regional Development Agency
Kontaktní osoba: Jaroslav Štefek
telefon: 494 531 054
viz reference BOZP
Stolany - splašková kanalizace - výběr zhotovitele
Objem prací cca 24 milionů Kč
Termín červen 2009 - srpen 2009 Investor: Obec Stolany
Kontaktní osoba: Petra Kořínková
telefon: 469 638 362
Odkanalizování Bojiště - Trutnov - výběr zhotovitele
Objem prací cca 36 milionů Kč
Termín leden 2010 - květen 2010 Investor: Město Trutnov
Kontaktní osoba: Mgr. Ivan Adamec
telefon: 499 803 371
Revitalizace objektu Benešova č.p. 1541 a 1542, Hradec Králové - výběr zhotovitele
Objem prací cca 11 milionů
Termín září 2010 - prosinec 2010 Investor: SVJ BD D 1 vchod 1541 a 1542
Kontaktní osoba: Pavel Děkánek
telefon: 723 020 160
Revitalizace objektu Benešova č.p. 1543 a 1544, Hradec Králové - výběr zhotovitele
Objem prací cca 11 milionů
Termín září 2010 - prosinec 2010 Investor: SVJ BD D 2 vchod 1543 a 1544
Kontaktní osoba: MUDr. Pavel Gebouský
telefon: 774 591 964
Revitalizace objektu Benešova č.p. 1545 a 1546, Hradec Králové - výběr zhotovitele
Objem prací cca 15 milionů
Termín září 2010 - prosinec 2010 Investor: SVJ BD D 3 vchod 1545 a 1546
Kontaktní osoba: René Josef
telefon: 776 077 391